Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38706
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМорозова, В. О.-
dc.contributor.authorЛянце, Е. В.-
dc.date.accessioned2017-08-11T09:38:17Z-
dc.date.available2017-08-11T09:38:17Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationМорозова В. О. Імітаційне моделювання маркетингових ситуацій / В. О. Морозова, Е. В. Лянце // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 456–461. – Бібліографія: 2 назви.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38706-
dc.description.abstractРозглянуто принципи математичного моделювання та напрямки побудови програмного забезпечення, які застосовані для розв'язання задач імітаційного моделювання маркетингових ситуацій. Наводяться приклади та результати синтезу маркетингових ситуацій. The principles of mathematical model operation and directions of build-up of the software, which simulation modelings, applied for problem solving, of marketing situations are considered. The examples and effects of synthesis of marketing situations are given.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету «Львівська політехніка»uk_UA
dc.titleІмітаційне моделювання маркетингових ситуаційuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2003. – №469

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
84_456-461.pdf351.14 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.