Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38696
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗаец, Н. А.-
dc.contributor.authorКобзарь, Н. С.-
dc.contributor.authorЗахарченко, О. В.-
dc.date.accessioned2017-08-11T09:14:47Z-
dc.date.available2017-08-11T09:14:47Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationЗаец Н. А. Маркетинг разработки новых банковских продуктов / Н. А. Заец, Н. С. Кобзарь, О. В. Захарченко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 392–397.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38696-
dc.description.abstractРозкрито сутність і значення маркетингового планування у розробленні нових банківських продуктів. Наведено інструменти маркетингового впливу на стан банківських продуктів. Dealing with the meaning and essence of marketing planning of сultivate news bank-products. Presented instruments marketing of influence on condition bank- products.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету «Львівська політехніка»uk_UA
dc.titleМаркетинг разработки новых банковских продуктовuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2003. – №469

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
74_392-397.pdf151.2 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.