Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38692
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГордієнко, Л. Ю.-
dc.date.accessioned2017-08-11T09:12:27Z-
dc.date.available2017-08-11T09:12:27Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationГордієнко Л. Ю. Проблеми перетворення маркетингових процесів в умовах трансформації підприємства / Л. Ю. Гордієнко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 368–374. – Бібліографія: 3 назви.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38692-
dc.description.abstractРозглянуто проблему перетворення маркетингових процесів в умовах трансформації підприємства на основі побудови системи раннього попередження. The problem of transformation of marketing processes in conditions of transformation of the enterprise is considered on the basis by construction of the early warning and control system.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету «Львівська політехніка»uk_UA
dc.titleПроблеми перетворення маркетингових процесів в умовах трансформації підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2003. – №469

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
70_368-374.pdf185.69 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.