Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38691
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГоловань, О. О.-
dc.date.accessioned2017-08-11T09:12:12Z-
dc.date.available2017-08-11T09:12:12Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationГоловань О. О. Формування асортиментної політики щодо керамічної плитки на українському ринку / О. О. Головань // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 362–368. – Бібліографія: 2 назви.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38691-
dc.description.abstractДосліджено український ринок керамічної плитки, зокрема проаналізовано попит і пропозицію; надано порівняльну характеристику продукції провідних виробників. На прикладі торговельно-промислової групи “Іспанський дім” розглянуто управління товарною політикою. Ukrainian ceramic tile market has been researched. Specifically, supply and demand has been analysed; products of main ceramic tile produces have been compared. As an example, management of “Spain House” group product line has been considered.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету «Львівська політехніка»uk_UA
dc.titleФормування асортиментної політики щодо керамічної плитки на українському ринкуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2003. – №469

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
69_362-368.pdf146.78 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.