Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38689
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГаркавенко, С. С.-
dc.date.accessioned2017-08-11T09:10:42Z-
dc.date.available2017-08-11T09:10:42Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationГаркавенко С. С. Методологія формування товарної політики на підприємствах взуттєвої галузі / С. С. Гаркавенко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 350–354. – Бібліографія: 3 назви.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38689-
dc.description.abstractВикладено основні аспекти методології управління товарною політикою на підприємствах взуттєвої галузі. At the article the main aspects of methodical approach to product policy management at the footwear firm are ехроипгіегі.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету «Львівська політехніка»uk_UA
dc.titleМетодологія формування товарної політики на підприємствах взуттєвої галузіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2003. – №469

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
67_350-354.pdf154.64 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.