Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38686
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЩур, О. М.-
dc.contributor.authorКопець, Г. Р.-
dc.date.accessioned2017-08-11T09:09:54Z-
dc.date.available2017-08-11T09:09:54Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationЩур О. М. Удосконалення оцінки ефективності маркетингових витрат / О. М. Щур, Г. Р. Копець // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 333–337. – Бібліографія: 3 назви.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38686-
dc.description.abstractРозглянуто можливі шляхи удосконалення методики оцінки ефективності маркетингових витрат. Аналізуються відомі у теорії та практиці маркетингу підходи до оцінки ефективності затрат на здійснення маркетингових заходів. The possible ways of improvement of a technique of an estimation of efficiency of marketing expenses are considered. The approaches to an estimation of efficiency of expenses on realization of marketing measures are analyzed known in the theory and practice of marketing.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету «Львівська політехніка»uk_UA
dc.titleУдосконалення оцінки ефективності маркетингових витратuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2003. – №469

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
64_333-337.pdf163.27 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.