Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38680
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСива, Т. В.-
dc.contributor.authorВербицька, Т. П.-
dc.date.accessioned2017-08-11T09:07:30Z-
dc.date.available2017-08-11T09:07:30Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationСива Т. В. Суть, функції та класифікації реклами в Україні / Т. В. Сива, Т. П. Вербицька // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 298–303. – Бібліографія: 11 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38680-
dc.description.abstractДосліджено суть реклами, висвітлено різноманітні підходи до її тлумачення. розглянуто сучасні цілі, завдання, а також функції реклами. Подано авторську класифікацію реклами. The essence of the advertisement is studied, the different ways to its interpretation are expressed, the modern aims, tasks, functions at the advertisement are considered in this article. The author’s classification of the advertisement is given.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету «Львівська політехніка»uk_UA
dc.titleСуть, функції та класифікації реклами в Україніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2003. – №469

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
58_298-303.pdf125.7 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.