Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38663
Title: Маркетингові аспекти формування конкурентних переваг підприємства
Authors: Дмитрук, М. М.
Bibliographic description (Ukraine): Дмитрук М. М. Маркетингові аспекти формування конкурентних переваг підприємства / М. М. Дмитрук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 200–207. – Бібліографія: 4 назви.
Issue Date: 2003
Publisher: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract: Розкрито суть стратегічного маркетингу у формуванні конкурентних переваг підприємства. Представлено підхід щодо аналізу та визначення сфер формування конкурентних переваг. Висвітлено досліджену кількісну взаємозалежність впливу розширення асортименту продукції на загальний обсяг реалізації. The research has focused on the core meaning of strategic marketing in the process of creating company's competitive advantages. It used a new approach towards analysis and search for new spheres bringing company new advantages over its competitors. Furthermore, the study revealed the quantitative interdependence of expansion of a range of goods and the total volumes of sale.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38663
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2003. – №469

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
41_200-207.pdf218.19 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.