Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38663
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДмитрук, М. М.-
dc.date.accessioned2017-08-11T08:40:31Z-
dc.date.available2017-08-11T08:40:31Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationДмитрук М. М. Маркетингові аспекти формування конкурентних переваг підприємства / М. М. Дмитрук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 200–207. – Бібліографія: 4 назви.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38663-
dc.description.abstractРозкрито суть стратегічного маркетингу у формуванні конкурентних переваг підприємства. Представлено підхід щодо аналізу та визначення сфер формування конкурентних переваг. Висвітлено досліджену кількісну взаємозалежність впливу розширення асортименту продукції на загальний обсяг реалізації. The research has focused on the core meaning of strategic marketing in the process of creating company's competitive advantages. It used a new approach towards analysis and search for new spheres bringing company new advantages over its competitors. Furthermore, the study revealed the quantitative interdependence of expansion of a range of goods and the total volumes of sale.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету «Львівська політехніка»uk_UA
dc.titleМаркетингові аспекти формування конкурентних переваг підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2003. – №469

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
41_200-207.pdf218.19 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.