Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38653
Title: Маркетингова логістика як фактор ціноутворення
Authors: Безкоровайна, С. В.
Bibliographic description (Ukraine): Безкоровайна С. В. Маркетингова логістика як фактор ціноутворення / С. В. Безкоровайна // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 150–153. – Бібліографія: 5 назв.
Issue Date: 2003
Publisher: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract: Розглянуто роль маркетингової логістики у ціноутворенні. Подано склад та структуру витрат логістики, проаналізовано залежність витрат логістики від рівня пропонованого сервісу, запропоновано методи визначення витрат на виконання окремих функцій логістики та цінності цих функцій для споживача. In clause the role of marketing service in formations of price policy is considered in the article. The components and structure of expenses of service are given, the dependence of expenses of offered service from its level is analysed, the methods of definition of expenses the separate functions of service and value of these functions for the consumer are given.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38653
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2003. – №469

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
31_150-153.pdf116.12 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.