Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38653
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБезкоровайна, С. В.-
dc.date.accessioned2017-08-11T08:31:45Z-
dc.date.available2017-08-11T08:31:45Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationБезкоровайна С. В. Маркетингова логістика як фактор ціноутворення / С. В. Безкоровайна // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 150–153. – Бібліографія: 5 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38653-
dc.description.abstractРозглянуто роль маркетингової логістики у ціноутворенні. Подано склад та структуру витрат логістики, проаналізовано залежність витрат логістики від рівня пропонованого сервісу, запропоновано методи визначення витрат на виконання окремих функцій логістики та цінності цих функцій для споживача. In clause the role of marketing service in formations of price policy is considered in the article. The components and structure of expenses of service are given, the dependence of expenses of offered service from its level is analysed, the methods of definition of expenses the separate functions of service and value of these functions for the consumer are given.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету «Львівська політехніка»uk_UA
dc.titleМаркетингова логістика як фактор ціноутворенняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2003. – №469

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
31_150-153.pdf116.12 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.