Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38646
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПулина, Т. В.-
dc.date.accessioned2017-08-11T08:27:43Z-
dc.date.available2017-08-11T08:27:43Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationПулина Т. В. Использование маркетинговой концепции в реализации инновационного потенциала предприятия / Т. В. Пулина // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 110–115.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38646-
dc.description.abstractОцінка інноваційного потенціалу підприємства має найважливіше значення при формуванні і реалізації інноваційної політики підприємства на основі маркетингової концепції. Estimation of the firm innovation potential is of great importance under organization and realization of the innovation politics of the firm on the basis of the marketing conception.uk_UA
dc.language.isoruuk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету «Львівська політехніка»uk_UA
dc.titleИспользование маркетинговой концепции в реализации инновационного потенциала предприятияuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2003. – №469

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
24_110-115.pdf126.77 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.