Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38326
Title: Реклама як інструмент підвищення ефективності роботи підприємств
Authors: Карапата, Марта
Волощак, Роксолана
Мина, Жанна
Bibliographic description (Ukraine): Карапата М. Реклама як інструмент підвищення ефективності роботи підприємств / Марта Карапата, Роксолана Волощак, Жанна Мина // Інформація, комунікація, суспільство 2017 : матеріали 6-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2017, 18–20 травня 2017 року, Україна, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. – С. 89–90. – Бібліографія: 5 назв.
Issue Date: 2017
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: реклама
рекламна діяльність
рекламні послуги
рекламний продукт
рекламна пропозиція
рекламна кампанія
Abstract: In theses considered an advertising as the main tool of marketing communicational politics, the problem of choosing the most effective advertising channels, planning stages of advertising within the enterprise. Analyzed, the conducting of competent, intensive and ongoing advertising that increased sales and the realization of goods or services and enhances the image of the company.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38326
Content type: Article
Appears in Collections:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2017). – 2017 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
39_89-90.pdf585.08 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.