Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38326
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКарапата, Марта-
dc.contributor.authorВолощак, Роксолана-
dc.contributor.authorМина, Жанна-
dc.date.accessioned2017-06-26T13:45:52Z-
dc.date.available2017-06-26T13:45:52Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКарапата М. Реклама як інструмент підвищення ефективності роботи підприємств / Марта Карапата, Роксолана Волощак, Жанна Мина // Інформація, комунікація, суспільство 2017 : матеріали 6-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2017, 18–20 травня 2017 року, Україна, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. – С. 89–90. – Бібліографія: 5 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38326-
dc.description.abstractIn theses considered an advertising as the main tool of marketing communicational politics, the problem of choosing the most effective advertising channels, planning stages of advertising within the enterprise. Analyzed, the conducting of competent, intensive and ongoing advertising that increased sales and the realization of goods or services and enhances the image of the company.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectрекламна діяльністьuk_UA
dc.subjectрекламні послугиuk_UA
dc.subjectрекламний продуктuk_UA
dc.subjectрекламна пропозиціяuk_UA
dc.subjectрекламна кампаніяuk_UA
dc.titleРеклама як інструмент підвищення ефективності роботи підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2017). – 2017 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
39_89-90.pdf585.08 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.