Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38215
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКуденко, Н. В.-
dc.date.accessioned2017-06-02T13:29:09Z-
dc.date.available2017-06-02T13:29:09Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationКуденко Н. В. Дискусійні проблеми сутності і змісту маркетингової стратегії підприємства / Н. В. Куденко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2004. – № 499 : Логістика. – С. 72–78. – Бібліографія: 13 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38215-
dc.description.abstractПроаналізовано трактування терміну "маркетингова стратегія" різними авторами, виявлено недоліки окремих підходів. Запропоновано авторське визначення цього терміну, розкрито його характерні риси. Interprétation of term "marketing strategy" is analysed by différent authors, the lacks of separate approaches are exposed. Author détermination of this term is offered, the his Personal touches are exposed.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.titleДискусійні проблеми сутності і змісту маркетингової стратегії підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2004. – №499

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13_72-78.pdf175.5 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.