Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38191
Title: Використання технології геймифікації у навчальному процесі
Authors: Шаховська, Наталя
Скопівський, Степан
Стахів, Микола
Bibliographic description (Ukraine): Шаховська Н. Використання технології геймифікації у навчальному процесі / Наталя Шаховська, Степан Скопівський, Микола Стахів // Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі : матеріали 8-ої Науково-практичної конференції, 22–24 листопада 2016 року, Львів / Національний університет «Львівська політехніка». – Львів : Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016. – С. 169–174. – Бібліографія: 2 назви.
Issue Date: 2016
Publisher: Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка
Keywords: оцінювання
програмування
ідея
estimating
programming
idea
Abstract: У статті запропоновано альтернативний та водночас ефективний спосіб оцінювання знань та навичок студентів у програмуванні за різними критеріями, а також залучення студенів проявляти свої креативні ідеї та нестандартні рішення поставлених задач. This paper is devoted to both alternative and effective way for estimating students’ knowledge and skills in programming by various criteria and encouraging students show their ideas and innovative tasks’ solution.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38191
Content type: Article
Appears in Collections:Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі. – 2016 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
33_169_174.pdf2.31 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.