Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38191
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШаховська, Наталя-
dc.contributor.authorСкопівський, Степан-
dc.contributor.authorСтахів, Микола-
dc.date.accessioned2017-06-02T11:58:09Z-
dc.date.available2017-06-02T11:58:09Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationШаховська Н. Використання технології геймифікації у навчальному процесі / Наталя Шаховська, Степан Скопівський, Микола Стахів // Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі : матеріали 8-ої Науково-практичної конференції, 22–24 листопада 2016 року, Львів / Національний університет «Львівська політехніка». – Львів : Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016. – С. 169–174. – Бібліографія: 2 назви.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38191-
dc.description.abstractУ статті запропоновано альтернативний та водночас ефективний спосіб оцінювання знань та навичок студентів у програмуванні за різними критеріями, а також залучення студенів проявляти свої креативні ідеї та нестандартні рішення поставлених задач. This paper is devoted to both alternative and effective way for estimating students’ knowledge and skills in programming by various criteria and encouraging students show their ideas and innovative tasks’ solution.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Наукового товариства ім. Шевченкаuk_UA
dc.subjectоцінюванняuk_UA
dc.subjectпрограмуванняuk_UA
dc.subjectідеяuk_UA
dc.subjectestimatinguk_UA
dc.subjectprogramminguk_UA
dc.subjectideauk_UA
dc.titleВикористання технології геймифікації у навчальному процесіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі. – 2016 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
33_169_174.pdf2.31 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.