Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/36823
Title: Цінова стратегія підприємства як засіб отримання конкурентних переваг
Authors: Мороз, Л. А.
Косар, Н. С.
Різенко, С. А.
Bibliographic description (Ukraine): Мороз Л. А. Цінова стратегія підприємства як засіб отримання конкурентних переваг / Л. А. Мороз, Н. С. Косар, С. А. Різенко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 416 : Логістика. – С. 204–211. – Бібліографія: 6 назв.
Issue Date: 2001
Publisher: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract: Запропоновано класифікацію стратегічних рішень підприємств щодо встановлення цін на товари (послуги), подано рекомендації щодо використання окремих цінових стратегій. The classification of strategical enterprises decision about fixness of prices on goods (services) and recommendation about using of separate price strategies are proposed in the article.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/36823
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2001. – №416

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
39_203-210.pdf180.28 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.