Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/36823
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМороз, Л. А.-
dc.contributor.authorКосар, Н. С.-
dc.contributor.authorРізенко, С. А.-
dc.date.accessioned2017-03-22T10:18:43Z-
dc.date.available2017-03-22T10:18:43Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.citationМороз Л. А. Цінова стратегія підприємства як засіб отримання конкурентних переваг / Л. А. Мороз, Н. С. Косар, С. А. Різенко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 416 : Логістика. – С. 204–211. – Бібліографія: 6 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/36823-
dc.description.abstractЗапропоновано класифікацію стратегічних рішень підприємств щодо встановлення цін на товари (послуги), подано рекомендації щодо використання окремих цінових стратегій. The classification of strategical enterprises decision about fixness of prices on goods (services) and recommendation about using of separate price strategies are proposed in the article.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету «Львівська політехніка»uk_UA
dc.titleЦінова стратегія підприємства як засіб отримання конкурентних перевагuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2001. – №416

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
39_203-210.pdf180.28 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.