Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/36815
Title: Особливості розвитку системи маркетингу в овочепродуктовому підкомплексі агропромислового комплексу України
Authors: Корецький, М. Х.
Bibliographic description (Ukraine): Корецький М. Х. Особливості розвитку системи маркетингу в овочепродуктовому підкомплексі агропромислового комплексу України / М. Х. Корецький // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 416 : Логістика. – С. 166–171. – Бібліографія: 4 назви.
Issue Date: 2001
Publisher: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract: Наведено разробки автора щодо комплексу формування ефективного овоче- продуктового підкомплексу. Це зумовлюється необхідністю раціонального поєднання сфер виробництва, переробки, зберігання і збуту овочів, розвитку агробізнесу та створення відповідної інфраструктури ринку овочевої продукції в системі національного ринку продовольства. In this article the elaboration’s of farming of the efficient vegetable-food under- cornplex are performed. It is conditioned by the necessity to unite rationally spheres of the production, processing, storage and sale of vegetable, to develop agricultural business and to create the corresponding infrastructure of a vegetable production market in the system of national provision market.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/36815
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2001. – №416

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
31_165-170.pdf123.47 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.