Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/36815
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКорецький, М. Х.-
dc.date.accessioned2017-03-22T10:12:45Z-
dc.date.available2017-03-22T10:12:45Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.citationКорецький М. Х. Особливості розвитку системи маркетингу в овочепродуктовому підкомплексі агропромислового комплексу України / М. Х. Корецький // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 416 : Логістика. – С. 166–171. – Бібліографія: 4 назви.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/36815-
dc.description.abstractНаведено разробки автора щодо комплексу формування ефективного овоче- продуктового підкомплексу. Це зумовлюється необхідністю раціонального поєднання сфер виробництва, переробки, зберігання і збуту овочів, розвитку агробізнесу та створення відповідної інфраструктури ринку овочевої продукції в системі національного ринку продовольства. In this article the elaboration’s of farming of the efficient vegetable-food under- cornplex are performed. It is conditioned by the necessity to unite rationally spheres of the production, processing, storage and sale of vegetable, to develop agricultural business and to create the corresponding infrastructure of a vegetable production market in the system of national provision market.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету «Львівська політехніка»uk_UA
dc.titleОсобливості розвитку системи маркетингу в овочепродуктовому підкомплексі агропромислового комплексу Україниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2001. – №416

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
31_165-170.pdf123.47 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.