Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/36813
Title: Обґрунтування планів маркетингових комунікацій на підприємстві
Authors: Держак, Н. А.
Андрєєв, А. В.
Bibliographic description (Ukraine): Держак H. A. Обґрунтування планів маркетингових комунікацій на підприємстві / Н. А. Держак, А. В. Андрєєв // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 416 : Логістика. – С. 156–160. – Бібліографія: 3 назви.
Issue Date: 2001
Publisher: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract: Розглянуто питання формування і обґрунтування бюджетів на маркетингові комунікаційні заходи, що здійснюються підприємством на різних цільових ринках, а також прогнозування прибутків від продажу. The forming questions in article are examined and budgets basing on marketing communicational arrangements, effectuated by enterprise on different markets of special purpose, and besides prognostication of incomes from sales.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/36813
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2001. – №416

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
29_155-159.pdf152.07 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.