Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/36813
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДержак, Н. А.-
dc.contributor.authorАндрєєв, А. В.-
dc.date.accessioned2017-03-22T10:10:40Z-
dc.date.available2017-03-22T10:10:40Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.citationДержак H. A. Обґрунтування планів маркетингових комунікацій на підприємстві / Н. А. Держак, А. В. Андрєєв // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 416 : Логістика. – С. 156–160. – Бібліографія: 3 назви.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/36813-
dc.description.abstractРозглянуто питання формування і обґрунтування бюджетів на маркетингові комунікаційні заходи, що здійснюються підприємством на різних цільових ринках, а також прогнозування прибутків від продажу. The forming questions in article are examined and budgets basing on marketing communicational arrangements, effectuated by enterprise on different markets of special purpose, and besides prognostication of incomes from sales.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету «Львівська політехніка»uk_UA
dc.titleОбґрунтування планів маркетингових комунікацій на підприємствіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2001. – №416

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
29_155-159.pdf152.07 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.