Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/36797
Title: Маркетингові дослідження: класифікація та характеристика видів і методів проведення
Authors: Микитюк, Н. О.
Bibliographic description (Ukraine): Микитюк Н. О. Маркетингові дослідження: класифікація та характеристика видів і методів проведення / Н. О. Микитюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 416 : Логістика. – С. 66–74. – Бібліографія: 5 назв.
Issue Date: 2001
Publisher: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract: Розглянуто класифікацію видів маркетингових досліджень з погляду системності викладення класифікаційних ознак. Дано коротку характеристику кожного виду. The kinds of marketing researches are classify as system of various signs. And each kind is briefly description.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/36797
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2001. – №416

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13_65-74.pdf195.73 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.