Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/36797
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМикитюк, Н. О.-
dc.date.accessioned2017-03-22T10:02:14Z-
dc.date.available2017-03-22T10:02:14Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.citationМикитюк Н. О. Маркетингові дослідження: класифікація та характеристика видів і методів проведення / Н. О. Микитюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 416 : Логістика. – С. 66–74. – Бібліографія: 5 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/36797-
dc.description.abstractРозглянуто класифікацію видів маркетингових досліджень з погляду системності викладення класифікаційних ознак. Дано коротку характеристику кожного виду. The kinds of marketing researches are classify as system of various signs. And each kind is briefly description.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету «Львівська політехніка»uk_UA
dc.titleМаркетингові дослідження: класифікація та характеристика видів і методів проведенняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2001. – №416

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13_65-74.pdf195.73 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.