https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/35608
Title: | Експериментальні дослідження елементів прогонової будови збірно-монолітної естакади |
Authors: | Гнідець, Б. Г. Ониськів, Б. М. Васьків, В. М. Кавацюк, І. Д. Щеглюк, М. Р. |
Bibliographic description (Ukraine): | Експериментальні дослідження елементів прогонової будови збірно-монолітної естакади / Б. Г. Гнідець, Б. М. Ониськів, B. M. Васьків, І. Д. Кавацюк, М. Р. Щеглюк // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – 2007. – № 600 : Теорія і практика будівництва. – С. 57–62. – Бібліографія: 6 назв. |
Issue Date: | 2007 |
Publisher: | Видавництво Національного університету «Львівська політехніка» |
Abstract: | Розглядається конструктивне вирішення автомобільної естакади в складних умовах транспортного вузла. Описано експериментальні дослідження конструкцій елементів її прогонової будови. Конструкція естакади являє собою багато-прогонову нерозрізну систему з кроком опор 28,8 м із збірно-монолітного залізобетону, з застосуванням типових попередньо напружених двотаврових балок прогоном 18,0 м, монолітних надопорних попередньо напружених балок прогоном 10,8 м зі захованим ригелем в одному рівні з балками. In this article the structural decision of overhead road is examined in the difficult conditions of a transport knot. Experimental researches of constructions model of span elements are described also. The construction of overhead road is reinforced concrete much span continuous system with the step of buttress 28,8 m, with using of typical pre-stressed 18,0 m I-beams, monolithic over-buttress pre-stressed 10.8 m beams with hide flange in one level of beams. |
URI: | https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/35608 |
Content type: | Article |
Appears in Collections: | Теорія і практика будівництва. – 2007. – №600 |
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
12_57-62.pdf | 373.13 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.