https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/3531
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Житенко, О. В. | - |
dc.contributor.author | Крайник, Л. В. | - |
dc.date.accessioned | 2010-05-20T09:11:11Z | - |
dc.date.available | 2010-05-20T09:11:11Z | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.citation | Житенко О. В. Динаміка коливань і компонування автовоза / О. В. Житенко, Л. В. Крайник // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – 2007. – № 588 : Динаміка, міцність та проектування машин і приладів. – С. 31-35. – Бібліографія: 13 назв. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/3531 | - |
dc.description.abstract | Розглянуто коливання автовоза у вертикальній площині за усталеного руху. Наведена математична модель дає змогу здійснювати оптимізацію довжини колісної бази як з умов необхідності під розміщення двох легкових автомобілів на нижньому рівні, так і з умов мінімізації коливань та динамічних навантажень. In the article casual vibrations are examined to the autocart in a vertical plane at even motion. Presented a mathematical model allows to conduct optimization of length of the wheeled base both from the terms of necessity under placing of two passenger cars on a lower level and from the terms of minimization of vibrations and dynamic loadings. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво Національного університету "Львівська політехніка" | uk_UA |
dc.subject | коливання | uk_UA |
dc.subject | автовіз | uk_UA |
dc.title | Динаміка коливань і компонування автовоза | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Динаміка, міцність та проектування машин і приладів. – 2007. – № 588 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.