Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/35174
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТитаренко, В. Є.-
dc.date.accessioned2017-01-26T13:27:01Z-
dc.date.available2017-01-26T13:27:01Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.citationТитаренко В. Є. Маркетингові концепції в діяльності торгового дому “Жидачівський паперовий комбінат” / В. Є. Титаренко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 424 : Логістика. – С. 254–261. – Бібліографія: 3 назви.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/35174-
dc.description.abstractНа прикладі підприємства паперової галузі показані можливості щодо виріення проблем під час формування паперового ринку України. В своїй діяльності паперовий комбінат використовує не тільки основні принципи маркетингу, але й останні його досягнення. On an example of the enterprise of paper branch the opportunities under the decision of problems are shown during formation of the paper market of Ukraine. In the activity the paper combine uses not only main principles of marketing but also his last achievement.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету «Львівська політехніка»uk_UA
dc.titleМаркетингові концепції в діяльності торгового дому “Жидачівський паперовий комбінат”uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2001. – №424

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
48_254-261.pdf169.68 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.