Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/35173
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТимчак, Н. В.-
dc.date.accessioned2017-01-26T13:26:39Z-
dc.date.available2017-01-26T13:26:39Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.citationТимчак Н. В. Роль маркетингу в підвищенні ефективності системи управління якістю продукції / Н. В. Тимчак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 424 : Логістика. – С. 250–253. – Бібліографія: 3 назви.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/35173-
dc.description.abstractРозглянуто роль та значення маркетингу в підвищенні ефективності функціонування системи управління якістю продукції, що орієнтується на випуск конкурентоспроможних виробів. Artikle the role and value of marketing in rise of efficiency of operation of a management system of quality of production is considered which is oriented on the release of competitive items.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету «Львівська політехніка»uk_UA
dc.titleРоль маркетингу в підвищенні ефективності системи управління якістю продукціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2001. – №424

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
47_250-253.pdf117.73 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.