Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/35029
Title: Формування стратегії інноваційного менеджменту підприємства в умовах становлення інформаційного суспільства
Authors: Новаківський, І. І.
Bibliographic description (Ukraine): Новаківський І. І. Формування стратегії інноваційного менеджменту підприємства в умовах становлення інформаційного суспільства / І. І. Новаківський // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 582 : Проблеми економіки та управління. – С. 210–217. – Бібліографія: 3 назви.
Issue Date: 2007
Publisher: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Keywords: інновація
інноваційний менеджмент
інформаційне суспільство
управління персоналом
інформаційний потенціал
innovation
innovative management
informative society
personnel management
informative potential
Abstract: Розглянуто питання розвитку сучасних методів управління інноваціями на підприємстві в умовах формування інформаційного суспільства. Виконаний ретроспек¬тивний аналіз інновацій дав змогу сформувати стратегію розвитку засад інноваційного менеджменту підприємства. Показано, що основні завдання стратегії мають бути спрямовані на роботу з персоналом та посилення інформаційного потенціалу підприємства. The article is devoted question of development of modern methods of innovations of managements on an enterprise in the conditions of education from informing society. The retrospective analysis of innovations is conducted allowed to form strategy of development of innovative government an enterprise bases. Show that basic strategy of tasks must be directed at work with a personnel and strengthening of informing potential of enterprise.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/35029
Content type: Article
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2007. – №582

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
37_210-217.pdf575.62 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.