Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/35029
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНоваківський, І. І.-
dc.date.accessioned2017-01-20T13:07:07Z-
dc.date.available2017-01-20T13:07:07Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationНоваківський І. І. Формування стратегії інноваційного менеджменту підприємства в умовах становлення інформаційного суспільства / І. І. Новаківський // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 582 : Проблеми економіки та управління. – С. 210–217. – Бібліографія: 3 назви.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/35029-
dc.description.abstractРозглянуто питання розвитку сучасних методів управління інноваціями на підприємстві в умовах формування інформаційного суспільства. Виконаний ретроспек¬тивний аналіз інновацій дав змогу сформувати стратегію розвитку засад інноваційного менеджменту підприємства. Показано, що основні завдання стратегії мають бути спрямовані на роботу з персоналом та посилення інформаційного потенціалу підприємства. The article is devoted question of development of modern methods of innovations of managements on an enterprise in the conditions of education from informing society. The retrospective analysis of innovations is conducted allowed to form strategy of development of innovative government an enterprise bases. Show that basic strategy of tasks must be directed at work with a personnel and strengthening of informing potential of enterprise.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету «Львівська політехніка»uk_UA
dc.subjectінноваціяuk_UA
dc.subjectінноваційний менеджментuk_UA
dc.subjectінформаційне суспільствоuk_UA
dc.subjectуправління персоналомuk_UA
dc.subjectінформаційний потенціалuk_UA
dc.subjectinnovationuk_UA
dc.subjectinnovative managementuk_UA
dc.subjectinformative societyuk_UA
dc.subjectpersonnel managementuk_UA
dc.subjectinformative potentialuk_UA
dc.titleФормування стратегії інноваційного менеджменту підприємства в умовах становлення інформаційного суспільстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2007. – №582

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
37_210-217.pdf575.62 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.