Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/34883
Title: Якісні зміни ринкового та інвестиційного середовища вітчизняних підприємств і маркетингові проблеми розвитку їхньої діяльності на внутрішньому і закордонних ринках збуту
Other Titles: Qualitative changes in market and investment tnvironment of domestic enterprises and marketing of their problem of domestic and foreign markets sales
Authors: Мних, О. Б.
Bibliographic description (Ukraine): Мних О. Б. Якісні зміни ринкового та інвестиційного середовища вітчизняних підприємств і маркетингові проблеми розвитку їхньої діяльності на внутрішньому і закордонних ринках збуту / О. Б. Мних // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія: Логістика : збірник наукових праць. – 2016. – № 846. – С. 204–213. – Бібліографія: 23 назви.
Issue Date: 2016
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: ринкове середовище
маркетинг
маркетингова діяльність
експорт
імпорт
ринок збуту
конкуренція
торгівля
прямі інвестиції
економічна загроза
market environment
marketing
marketing activity
export
import
market
competition
trade
direct investment
the economic threat
Abstract: Охарактеризовано якісні зміни в ринковому середовищі функціонування і розвитку українського бізнесу. Акцентовано увагу на посиленні процесів євроінтеграції, нагромадженні зовнішніх та внутрішніх загроз, що вимагає істотних змін у маркетинговій політиці підприємств та в їхній діяльності на вітчизняних і закордонних ринках збуту. Визначено причини низької ефективності українських компаній на ринках країн ЄС після введення для країни нульового мита для експортних поставок. Доведено необхідність комплексного вирішення маркетингових проблем для покращення ринкових позицій підприємств з врахуванням їх доступності до інвестиційних ресурсів та обмежень з боку фінансових інституцій. The article given characteristic qualitative changes in the market environment, operation and development of Ukrainian business. The attention is focused on strengthening the process of European integration, accumulation of external and internal threats, requiring significant changes in the marketing policy of companies and their activities on domestic and foreign markets. Identified causes of low efficiency of Ukrainian companies in the EU markets after entering the country for zero duties for exports. The necessity of solving complex marketing challenges to improve the market position of companies taking into account the availability of resources for investment and operating restrictions by financial institutions.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/34883
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2016. – №846

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
32_204-213.pdf255.86 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.