Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/34883
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМних, О. Б.-
dc.date.accessioned2016-12-26T13:22:23Z-
dc.date.available2016-12-26T13:22:23Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМних О. Б. Якісні зміни ринкового та інвестиційного середовища вітчизняних підприємств і маркетингові проблеми розвитку їхньої діяльності на внутрішньому і закордонних ринках збуту / О. Б. Мних // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія: Логістика : збірник наукових праць. – 2016. – № 846. – С. 204–213. – Бібліографія: 23 назви.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/34883-
dc.description.abstractОхарактеризовано якісні зміни в ринковому середовищі функціонування і розвитку українського бізнесу. Акцентовано увагу на посиленні процесів євроінтеграції, нагромадженні зовнішніх та внутрішніх загроз, що вимагає істотних змін у маркетинговій політиці підприємств та в їхній діяльності на вітчизняних і закордонних ринках збуту. Визначено причини низької ефективності українських компаній на ринках країн ЄС після введення для країни нульового мита для експортних поставок. Доведено необхідність комплексного вирішення маркетингових проблем для покращення ринкових позицій підприємств з врахуванням їх доступності до інвестиційних ресурсів та обмежень з боку фінансових інституцій. The article given characteristic qualitative changes in the market environment, operation and development of Ukrainian business. The attention is focused on strengthening the process of European integration, accumulation of external and internal threats, requiring significant changes in the marketing policy of companies and their activities on domestic and foreign markets. Identified causes of low efficiency of Ukrainian companies in the EU markets after entering the country for zero duties for exports. The necessity of solving complex marketing challenges to improve the market position of companies taking into account the availability of resources for investment and operating restrictions by financial institutions.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectринкове середовищеuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectекспортuk_UA
dc.subjectімпортuk_UA
dc.subjectринок збутуuk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectторгівляuk_UA
dc.subjectпрямі інвестиціїuk_UA
dc.subjectекономічна загрозаuk_UA
dc.subjectmarket environmentuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectmarketing activityuk_UA
dc.subjectexportuk_UA
dc.subjectimportuk_UA
dc.subjectmarketuk_UA
dc.subjectcompetitionuk_UA
dc.subjecttradeuk_UA
dc.subjectdirect investmentuk_UA
dc.subjectthe economic threatuk_UA
dc.titleЯкісні зміни ринкового та інвестиційного середовища вітчизняних підприємств і маркетингові проблеми розвитку їхньої діяльності на внутрішньому і закордонних ринках збутуuk_UA
dc.title.alternativeQualitative changes in market and investment tnvironment of domestic enterprises and marketing of their problem of domestic and foreign markets salesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2016. – №846

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
32_204-213.pdf255.86 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.