Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/34830
Title: Визначення рівня ефективності маркетингової діяльності на короткостроковий період
Other Titles: Determining the level of efficiency of marketing activity in the short run
Authors: Бочко, О. Ю.
Bibliographic description (Ukraine): Бочко О. Ю. Визначення рівня ефективності маркетингової діяльності на короткостроковий період / О. Ю. Бочко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія: Логістика : збірник наукових праць. – 2016. – № 846. – С. 21–24. – Бібліографія: 4 назви.
Issue Date: 2016
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: маркетингова діяльність
підприємства
маркетингові заходи
ефективність маркетингу
прибутковість
маркетингові показники
marketing activities
enterprises
marketing measurement
marketing effectiveness
profitability
marketing indicators
Abstract: Обґрунтовано процес визначення ефективності маркетингової діяльності, виявлено основні чинники, які впливають на її рівень. Запропоновано визначати ефективність маркетингу на основі бальних оцінок. Доведено, що маркетингова діяльність характеризується не тільки співвідношенням витрачених та отриманих фінансових результатів,а й інших чинників маркетингового внутрішнього та зовнішнього середовищ, які можуть впливати на результат (наприклад, обсяги реалізації, прибуток, рентабельність тощо). В процесі дослідження запропоновано етапність здійснення та алгоритм оцінювання ефективної маркетингової діяльності. The article determines processes of the effectiveness of marketing activities, identifies the main factors that influence their levels. It is proposed to measure the effectiveness of marketing through scores. It is proved that marketing activity is characterized not only by the ratio of the obtained financial results but also the other factors of internal and external marketing environment that may have an impact on the end result (for example, sales volume, revenue, profitability, etc.). The study suggestes the phasing aplgorithm implementation of evaluation of the effective marketing.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/34830
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2016. – №846

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5_21-24.pdf178.42 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.