Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/34830
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБочко, О. Ю.-
dc.date.accessioned2016-12-22T11:01:21Z-
dc.date.available2016-12-22T11:01:21Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБочко О. Ю. Визначення рівня ефективності маркетингової діяльності на короткостроковий період / О. Ю. Бочко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія: Логістика : збірник наукових праць. – 2016. – № 846. – С. 21–24. – Бібліографія: 4 назви.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/34830-
dc.description.abstractОбґрунтовано процес визначення ефективності маркетингової діяльності, виявлено основні чинники, які впливають на її рівень. Запропоновано визначати ефективність маркетингу на основі бальних оцінок. Доведено, що маркетингова діяльність характеризується не тільки співвідношенням витрачених та отриманих фінансових результатів,а й інших чинників маркетингового внутрішнього та зовнішнього середовищ, які можуть впливати на результат (наприклад, обсяги реалізації, прибуток, рентабельність тощо). В процесі дослідження запропоновано етапність здійснення та алгоритм оцінювання ефективної маркетингової діяльності. The article determines processes of the effectiveness of marketing activities, identifies the main factors that influence their levels. It is proposed to measure the effectiveness of marketing through scores. It is proved that marketing activity is characterized not only by the ratio of the obtained financial results but also the other factors of internal and external marketing environment that may have an impact on the end result (for example, sales volume, revenue, profitability, etc.). The study suggestes the phasing aplgorithm implementation of evaluation of the effective marketing.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectпідприємстваuk_UA
dc.subjectмаркетингові заходиuk_UA
dc.subjectефективність маркетингуuk_UA
dc.subjectприбутковістьuk_UA
dc.subjectмаркетингові показникиuk_UA
dc.subjectmarketing activitiesuk_UA
dc.subjectenterprisesuk_UA
dc.subjectmarketing measurementuk_UA
dc.subjectmarketing effectivenessuk_UA
dc.subjectprofitabilityuk_UA
dc.subjectmarketing indicatorsuk_UA
dc.titleВизначення рівня ефективності маркетингової діяльності на короткостроковий періодuk_UA
dc.title.alternativeDetermining the level of efficiency of marketing activity in the short runuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2016. – №846

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5_21-24.pdf178.42 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.