Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/34238
Title: Директ-маркетинг в Україні: основні проблеми та перспективи розвитку
Authors: Патора, Р.
Фігун, Н. В.
Bibliographic description (Ukraine): Патора Р. Директ-маркетинг в Україні: основні проблеми та перспективи розвитку / Р. Патора, Н. В. Фігун // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 580 : Логістика. – С. 319–325. – Бібліографія: 9 назв.
Issue Date: 2007
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Abstract: Проаналізовано динаміку розвитку директ-маркетингу, подано характеристику директ-маркетингових заходів. На основі вивчення національної і зарубіжної літератури встановлено особливості, тенденції і перспективи розвитку, розглянуто проблеми розвитку директ-маркетингу в Україні, запропоновано шляхи вирішення проблем, визначено напрямки подальших досліджень методів і технологій директ-маркетингу. The dynamics of development of direct-marketing is analysed, given description of direct-marketing measures. On the basis of study of national and foreign literature set on features, tendencies and prospects of development, the problems of development of direct- marketing are considered in Ukraine, offered the ways of decision of problems, determined directions of subsequent researches of methods and direct-marketing technologies.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/34238
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2007. – №580

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
49_319-325.pdf155.08 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.