Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/34238
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПатора, Р.-
dc.contributor.authorФігун, Н. В.-
dc.date.accessioned2016-10-26T11:00:06Z-
dc.date.available2016-10-26T11:00:06Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationПатора Р. Директ-маркетинг в Україні: основні проблеми та перспективи розвитку / Р. Патора, Н. В. Фігун // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 580 : Логістика. – С. 319–325. – Бібліографія: 9 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/34238-
dc.description.abstractПроаналізовано динаміку розвитку директ-маркетингу, подано характеристику директ-маркетингових заходів. На основі вивчення національної і зарубіжної літератури встановлено особливості, тенденції і перспективи розвитку, розглянуто проблеми розвитку директ-маркетингу в Україні, запропоновано шляхи вирішення проблем, визначено напрямки подальших досліджень методів і технологій директ-маркетингу. The dynamics of development of direct-marketing is analysed, given description of direct-marketing measures. On the basis of study of national and foreign literature set on features, tendencies and prospects of development, the problems of development of direct- marketing are considered in Ukraine, offered the ways of decision of problems, determined directions of subsequent researches of methods and direct-marketing technologies.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.titleДирект-маркетинг в Україні: основні проблеми та перспективи розвиткуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2007. – №580

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
49_319-325.pdf155.08 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.