Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/33933
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБабин, І. М.-
dc.date.accessioned2016-09-06T12:13:43Z-
dc.date.available2016-09-06T12:13:43Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationБабин І. М. Використання інформації оперативного контролю у системі управління підприємством сфери послуг / І. М. Бабин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 576 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 367–372. – Бібліографія: 4 назви.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/33933-
dc.description.abstractРозглянуто роль, значення та необхідність запровадження оперативного контролю на підприємствах сфери послуг. Визначено основні принципи внутрішньогосподарсь¬кого оперативного контролю, а також запропоновано методику організації самоконтролю центрів відповідальності на підприємствах сфери послуг. This article covers the role, necessity and importance of introducing the system of operative control at the enterprises of the service industry. Basic principles of the system of operative control are defined. This article also offers organization methods of the self-control of the responsibility centers at the enterprises of the service industry.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.titleВикористання інформації оперативного контролю у системі управління підприємством сфери послугuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2007. – №576

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
68_367-372.pdf132.82 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.