Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/33907
Title: Рекламна діяльність та її інформаційне забезпечення
Authors: Партин, Т. І.
Bibliographic description (Ukraine): Партин Т. І. Рекламна діяльність та її інформаційне забезпечення / Т. І. Партин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 576 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 227–230. – Бібліографія: 8 назв.
Issue Date: 2007
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Abstract: Досліджено сутність рекламної діяльності, її основні завдання і способи здійснення, наведено класифікацію видів рекламної діяльності та характеристику її учасників, а також обґрунтовану необхідність застосування системного підходу до формування інформаційного забезпечення рекламного менеджменту. The meaning of advertisment activity, it’s main tasks and methods of execution is conducted in the article, it was given classification of types of advertisement activity and characteristic of it’s members and also explained nessecity of systematic method usege for formulating of information providement of advertising management.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/33907
Content type: Article
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2007. – №576

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
42_227-230.pdf78.28 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.