Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/33907
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПартин, Т. І.-
dc.date.accessioned2016-09-06T09:55:35Z-
dc.date.available2016-09-06T09:55:35Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationПартин Т. І. Рекламна діяльність та її інформаційне забезпечення / Т. І. Партин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 576 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 227–230. – Бібліографія: 8 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/33907-
dc.description.abstractДосліджено сутність рекламної діяльності, її основні завдання і способи здійснення, наведено класифікацію видів рекламної діяльності та характеристику її учасників, а також обґрунтовану необхідність застосування системного підходу до формування інформаційного забезпечення рекламного менеджменту. The meaning of advertisment activity, it’s main tasks and methods of execution is conducted in the article, it was given classification of types of advertisement activity and characteristic of it’s members and also explained nessecity of systematic method usege for formulating of information providement of advertising management.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.titleРекламна діяльність та її інформаційне забезпеченняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2007. – №576

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
42_227-230.pdf78.28 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.