https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/33168
Title: | Лінгводидактичний, психологічний та соціокультурний аспекти використання документного дискурсу в процесі навчання письма українською мовою як іноземною |
Authors: | Бурак, Мар’яна |
Bibliographic description (Ukraine): | Бурак М. Лінгводидактичний, психологічний та соціокультурний аспекти використання документного дискурсу в процесі навчання письма українською мовою як іноземною / Мар’яна Бурак // Інформація, комунікація, суспільство 2015 : матеріали 4-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2015, 20–23 травня 2015 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2015. – С. 96–97. – Бібліографія: 4 назви. |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Видавництво Львівської політехніки |
Keywords: | мовленнєва діяльність уміння та навички документний дискурс лінгводидактичний аспект соціокультурний аспект |
Abstract: | The study is dedicated to the analysis of teaching writing in a foreign language. Communicating ideas in a foreign language, i.e. Ukrainian, appears to be one of the most complex activities incorporating all the speech skills: reading, speaking, listening and writing. Discourse analysis of academic writing proves the necessity of introducing samples of official papers writing into the language-teaching process at the Beginner level. |
URI: | https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/33168 |
Content type: | Article |
Appears in Collections: | Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2015). – 2015 р. |
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
041-96-97.pdf | 122.99 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.