DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Бурак, Мар’яна | - |
dc.date.accessioned | 2016-06-13T09:49:47Z | - |
dc.date.available | 2016-06-13T09:49:47Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Бурак М. Лінгводидактичний, психологічний та соціокультурний аспекти використання документного дискурсу в процесі навчання письма українською мовою як іноземною / Мар’яна Бурак // Інформація, комунікація, суспільство 2015 : матеріали 4-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2015, 20–23 травня 2015 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2015. – С. 96–97. – Бібліографія: 4 назви. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/33168 | - |
dc.description.abstract | The study is dedicated to the analysis of teaching writing in a foreign language.
Communicating ideas in a foreign language, i.e. Ukrainian, appears to be one of
the most complex activities incorporating all the speech skills: reading, speaking,
listening and writing. Discourse analysis of academic writing proves the necessity of
introducing samples of official papers writing into the language-teaching process at
the Beginner level. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво Львівської політехніки | uk_UA |
dc.subject | мовленнєва діяльність | uk_UA |
dc.subject | уміння та навички | uk_UA |
dc.subject | документний дискурс | uk_UA |
dc.subject | лінгводидактичний аспект | uk_UA |
dc.subject | соціокультурний аспект | uk_UA |
dc.title | Лінгводидактичний, психологічний та соціокультурний аспекти використання документного дискурсу в процесі навчання письма українською мовою як іноземною | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2015). – 2015 р.
|