Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/33168
Title: Лінгводидактичний, психологічний та соціокультурний аспекти використання документного дискурсу в процесі навчання письма українською мовою як іноземною
Authors: Бурак, Мар’яна
Bibliographic description (Ukraine): Бурак М. Лінгводидактичний, психологічний та соціокультурний аспекти використання документного дискурсу в процесі навчання письма українською мовою як іноземною / Мар’яна Бурак // Інформація, комунікація, суспільство 2015 : матеріали 4-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2015, 20–23 травня 2015 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2015. – С. 96–97. – Бібліографія: 4 назви.
Issue Date: 2015
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: мовленнєва діяльність
уміння та навички
документний дискурс
лінгводидактичний аспект
соціокультурний аспект
Abstract: The study is dedicated to the analysis of teaching writing in a foreign language. Communicating ideas in a foreign language, i.e. Ukrainian, appears to be one of the most complex activities incorporating all the speech skills: reading, speaking, listening and writing. Discourse analysis of academic writing proves the necessity of introducing samples of official papers writing into the language-teaching process at the Beginner level.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/33168
Content type: Article
Appears in Collections:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2015). – 2015 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
041-96-97.pdf122.99 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.