Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/33162
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧура, Юлія-
dc.contributor.authorДуманський, Нестор-
dc.date.accessioned2016-06-13T09:06:33Z-
dc.date.available2016-06-13T09:06:33Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЧура Ю. Ефективність застосування відеореклами для популяризації готельно-відпочинкових комплексів / Юлія Чура, Нестор Думанський // Інформація, комунікація, суспільство 2015 : матеріали 4-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2015, 20–23 травня 2015 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2015. – С. 84–85. – Бібліографія: 1 назва.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/33162-
dc.description.abstractThis article is talking about efficiency of video advertising for popularization of hotel services. Posted advantages of video advertising and usage statistics of different types of advertising aimed at creating an image of hotels.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectвідеопрезентаціяuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectвідеохостингuk_UA
dc.subjectготельні послугиuk_UA
dc.titleЕфективність застосування відеореклами для популяризації готельно-відпочинкових комплексівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2015). – 2015 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
035-84-85.pdf106.76 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.