Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/32898
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМузиченко-Козловська, О. В.-
dc.date.accessioned2016-05-27T12:39:19Z-
dc.date.available2016-05-27T12:39:19Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationМузиченко-Козловська О. В. Стратегія просування туристичного бренда країни / О. В. Музиченко-Козловська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія: Логістика : збірник наукових праць. – 2015. – № 833. – С. 65–72. – Бібліографія: 18 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/32898-
dc.description.abstractЗ’ясовано місце туристичного бренда у формуванні національного бренда. Визначено складові бренда. Запропоновано алгоритм формування туристичного бренда країни. Проаналізовано наявний туристичний бренд України. Визначено завдання та стратегію туристичного брендингу. Розроблено модель формування стратегії просування туристичного бренда країни та наведено відповідну схему. Детально сформульовано кожен з етапів стратегії просування туристичного бренда країни. Запропоновано показники визначення загального індексу привабливості туристичного бренда країни. The place tourism brand in the formation of a national brand. The composition of the brand. The algorithm of forming brand of tourism country. The existing Ukraine tourist brand. Objectives and strategy of tourism branding. The model of the formation of brand strategy to promote tourism of the country and are an appropriate scheme. Formulated in detail each of the stages of brand strategy to promote tourism of the country. The indexes determine the overall index attractiveness of tourist country brand.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectтуристичний брендuk_UA
dc.subjectлоготипuk_UA
dc.subjectтуристичний брендингuk_UA
dc.subjectстратегія туристичного брендингуuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectстратегічне управління іміджемuk_UA
dc.subjectтериторіальний маркетингuk_UA
dc.subjectbranduk_UA
dc.subjecttourism branduk_UA
dc.subjectlogouk_UA
dc.subjecttourism branding strategy for tourism brandinguk_UA
dc.subjectimageuk_UA
dc.subjectstrategic image managementuk_UA
dc.subjectterritorial marketinguk_UA
dc.titleСтратегія просування туристичного бренда країниuk_UA
dc.title.alternativeStrategy to promote tourism brand countriesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2015. – №833

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11_65-72.pdf191.6 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.