Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/32897
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМних, О. Б.-
dc.contributor.authorГречин, Б. Д.-
dc.date.accessioned2016-05-27T12:38:35Z-
dc.date.available2016-05-27T12:38:35Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationМних О. Б. Екологічний підхід в розвитку логістико-маркетингової діяльності підприємства та в забезпеченні зростання його капіталізації / О. Б. Мних, Б. Д. Гречин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія: Логістика : збірник наукових праць. – 2015. – № 833. – С. 57–65. – Бібліографія: 17 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/32897-
dc.description.abstractНаведено характеристики особливостей розвитку глобальних екологічних процесів, оцінки залежностей капіталізації підприємства від екологічної ефективності. Доведено, що екологічний розвиток промислових підприємств перебуває в тісній взаємодії із суміжними галузями економіки. Показано можливості використання екологічних індексів інвестиційно привабливих компаній для формування фондів соціально відповідального інвестування і для розвитку нових інструментів екомаркетингу та екологістики. Побудовано змістовну модель екологічної орієнтації бізнесу, розкрито його сутність як домінанти стратегічного мислення менеджменту в економіці знань. Наведені регресійні моделі, які відображають ефективність використання біомаси на вітчизняному підприємстві, як джерела енергії під час виробництва сільськогосподарської продукції. The article given the characteristic features of global environmental processes, given the characteristics of dependency evaluation capitalization of enterprise environmental performance. It is proved that the development of the environmental industry is in close cooperation with sumizhnyymy sectors. The possibilities of using environmental indices investment attractive companies to create socially responsible investment funds and for the development of new instruments of environmental marketing and environmental logistics. Built content model of environmental business orientation, reveals its essence as a dominant strategic thinking management in the knowledge economy. Resulted regression models that reflect the efficiency of the domestic enterprise biomass as an energy source in the production of agricultural products.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectекологічні рішенняuk_UA
dc.subjectекономікаuk_UA
dc.subjectекомаркетингuk_UA
dc.subjectекологістикаuk_UA
dc.subjectекологічна ефективністьuk_UA
dc.subjectкапіталізація підприємстваuk_UA
dc.subjectфактор розвиткуuk_UA
dc.subjectenvironmental solutionsuk_UA
dc.subjecteconomyuk_UA
dc.subjectekomarketynhuk_UA
dc.subjectekolohistykauk_UA
dc.subjectenvironmental efficiencyuk_UA
dc.subjectcapitalization of the companyuk_UA
dc.subjecta factor of developmentuk_UA
dc.titleЕкологічний підхід в розвитку логістико-маркетингової діяльності підприємства та в забезпеченні зростання його капіталізаціїuk_UA
dc.title.alternativeEcological approach in development of marketing logistics-enterprises and ensure the growth of its capitalizationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2015. – №833

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10_57-65.pdf366.61 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.