Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/32671
Title: Сучасні підходи до оцінки маркетингового потенціалу підприємства як основи забезпечення партнерських відносин
Authors: Лісун, Я. В.
Bibliographic description (Ukraine): Лісун Я. В. Сучасні підходи до оцінки маркетингового потенціалу підприємства як основи забезпечення партнерських відносин / Я. В. Лісун // Проблеми формування та реалізації конкурентної політики : матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції, 24–25 вересня 2015 року, Львів / Національний університет "Львівська політехніка", Інститут економіки і менеджменту, Кафедра теоретичної та прикладної економіки, Сілезька вища школа ринкового управління та іноземних мов, Катовіце (Польща), Український вільний університет, Мюнхен (ФРН), Університет з безпеки управління в Кошице (Словаччина). – Львів : Простір-М, 2015. – С. 117–118. – Бібліографія: 4 назви.
Issue Date: 2015
Publisher: Простір-М
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/32671
Content type: Article
Appears in Collections:Проблеми формування та реалізації конкурентної політики. – 2015 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
64-117-118.pdf204.82 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.