Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/32671
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛісун, Я. В.-
dc.date.accessioned2016-05-12T14:51:35Z-
dc.date.available2016-05-12T14:51:35Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЛісун Я. В. Сучасні підходи до оцінки маркетингового потенціалу підприємства як основи забезпечення партнерських відносин / Я. В. Лісун // Проблеми формування та реалізації конкурентної політики : матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції, 24–25 вересня 2015 року, Львів / Національний університет "Львівська політехніка", Інститут економіки і менеджменту, Кафедра теоретичної та прикладної економіки, Сілезька вища школа ринкового управління та іноземних мов, Катовіце (Польща), Український вільний університет, Мюнхен (ФРН), Університет з безпеки управління в Кошице (Словаччина). – Львів : Простір-М, 2015. – С. 117–118. – Бібліографія: 4 назви.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/32671-
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherПростір-Мuk_UA
dc.titleСучасні підходи до оцінки маркетингового потенціалу підприємства як основи забезпечення партнерських відносинuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Проблеми формування та реалізації конкурентної політики. – 2015 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
64-117-118.pdf204.82 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.