Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/31764
Title: Вимірювання ефектів рекламної діяльності підприємства
Authors: Романишин, С. Б.
Bibliographic description (Ukraine): Романишин С. Б. Вимірювання ефектів рекламної діяльності підприємства / С. Б. Романишин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2004. – № 517 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 157–162. – Бібліографія: 16 назв.
Issue Date: 2004
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract: Описано суть та види ефектів реклами, проаналізовано методи оцінки ефектів реклами, зокрема математичне моделювання. In the article the essence and types of advertising effects are described. Different methods of advertising effects estimation, including mathematical modeling, are analyzed.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/31764
Content type: Article
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2004. – №517

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
27_157-162.pdf172.6 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.