Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/31764
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРоманишин, С. Б.-
dc.date.accessioned2016-03-18T14:37:09Z-
dc.date.available2016-03-18T14:37:09Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationРоманишин С. Б. Вимірювання ефектів рекламної діяльності підприємства / С. Б. Романишин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2004. – № 517 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 157–162. – Бібліографія: 16 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/31764-
dc.description.abstractОписано суть та види ефектів реклами, проаналізовано методи оцінки ефектів реклами, зокрема математичне моделювання. In the article the essence and types of advertising effects are described. Different methods of advertising effects estimation, including mathematical modeling, are analyzed.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету "Львівська політехніка"uk_UA
dc.titleВимірювання ефектів рекламної діяльності підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2004. – №517

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
27_157-162.pdf172.6 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.